Logo Stara Prawda Szkoła

News

Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie pn. „Wsparcie dostępu do dobrej jakości kształcenia w szkołach podstawowych Gminy Stoczek Łukowski”

16.05.2024

Regulamin rekrutacji i uczestnictwa

w projekcie pn. „Wsparcie dostępu do dobrej jakości kształcenia w szkołach podstawowych Gminy Stoczek Łukowski

 

Postanowienia ogólne

§ 1

  1. Regulamin określa warunki rekrutacji i zasady uczestnictwa w projekcie pn. „Wsparcie dostępu do dobrej jakości kształcenia w szkołach podstawowych Gminy Stoczek Łukowski”, nr projektu FELU.10.03-IZ.00-0094/23 w ramach Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet X Lepsza edukacja, Działanie 10.3 Kształcenie ogólne.
  2. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
  3. Beneficjentem projektu jest Gmina Stoczek Łukowski, z siedzibą: PL.T. Kościuszki 1,               21-450 Stoczek Łukowski, NIP: 825 200 44 09, REGON: 711582240.
  4. Realizatorami projektu są:
    1. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Starych Kobiałkach;
    2. Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Szyszkach;
    3. Szkoła Podstawowa im. Armii Krajowej w Kisielsku;
    4. Szkoła Podstawowa im. ppłk. Wacława Rejmaka ps. Ostoja w Jedlance;
    5. Szkoła Podstawowa im. Mieczysława Jastrzębskiego w Starej Róży;
    6. Szkoła Podstawowa im. Wandy Chotomskiej w Starej Prawdzie;
    7. Centrum Usług Wspólnych Gminy Stoczek Łukowski;
    8. Urząd Gminy Stoczek Łukowski.
  5. Projekt realizowany jest na podstawie umowy nr 150/ FELU.10.03-IZ.00-0094/23-00, zawartej w dniu 30.01.2024 z Województwem Lubelskim – pełniącym rolę Instytucji Zarządzającej.
  6. Biuro projektu mieści się w siedzibie Centrum Usług Wspólnych Gminy Stoczek Łukowski, Kisielsk 84, 21-450 Stoczek Łukowski, w budynku szkolnym Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Kisielsku. Lokalizacja biura projektu jest oznakowana w sposób widoczny. Kadra projektu jest dostępna w godzinach urzędowania Centrum.

 

Podstawowe informacje o Projekcie

§ 2

  1. Głównym celem realizowanego projektu jest wsparcie równego dostępu do dobrej jakości, włączającego kształcenia i szkolenia oraz możliwości ich ukończenia, ze szczególnym uwzględnieniem grup w niekorzystnej sytuacji, w odniesieniu do sześciu szkół podstawowych w Gminie Stoczek Łukowski w terminie od 01.01.2024 do 31.07.2025.  
  2. Łącznie wsparciem objętych zostanie 434 uczniów, z czego 138 to uczniowie                                  o specjalnych potrzebach edukacyjnych (w tym 14 z niepełnosprawnościami), a także 62 nauczycieli.
  3. Na podstawie zdiagnozowanych potrzeb sześciu szkół (indywidualnych diagnoz), uczniów, rodziców i nauczycieli, zaplanowano programy rozwojowe, uwzględniające: realizację dodatkowej oferty dydaktycznej, przyczyniającej się do rozwoju kompetencji                                  i umiejętności oraz rozwijającej talenty i zainteresowania uczniów, rozwój umiejętności uczniów poprzez wsparcie potencjału dydaktycznego szkół, organizację i udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla uczniów, doradztwo edukacyjno-zawodowe ( w tym indywidualne oraz zajęcia zawodoznawcze u pracodawców), dostosowanie placówek do specjalnych potrzeb edukacyjnych uczniów oraz doskonalenie zawodowe nauczycieli.
  4. Projekt uwzględnia, że uczeń i nauczyciel mogą wziąć udział w więcej niż jednej formie wsparcia.
  5. Udział uczniów i nauczycieli w projekcie jest bezpłatny.
  6. Według planu, realizowane działania w projekcie będą dostosowane do rozkładu zajęć                     i potrzeb poszczególnych grup docelowych wsparcia.
  7. Zajęcia dodatkowe dla uczniów będą realizowane w dni powszednie na terenie poszczególnych szkół biorących udział w projekcie lub poza szkołą (zajęcia zawodoznawcze u pracodawców).
  8. Szkolenia dla nauczycieli będą realizowane zgodnie z zatwierdzonym i podanym do wiadomości uczestników harmonogramie.

 

Procedura rekrutacyjna

§ 3

  1. Rekrutację uczestników do projektu nadzorował będzie Koordynator projektu.
  2. Nabór do projektu prowadzony będzie, wspólnie ze szkołami.
  3. Kwalifikacja do projektu dokonywana będzie w każdej szkole odrębnie przez Komisję Rekrutacyjną w składzie:
    1. koordynator projektu – Przewodniczący Komisji,
    2. dyrektor danej szkoły – Członek Komisji,
    3. pedagog szkolny lub inny wyznaczony nauczyciel danej szkoły – Członek Komisji.
  4. Rekrutacja prowadzona będzie w sposób jawny i przejrzysty, z poszanowaniem praw podstawowych oraz przestrzegania Karty Praw Podstawowych, zgodnie z zasadą bezstronności na jednakowych zasadach dla wszystkich uczestników z uwzględnieniem zasady równości szans i niedyskryminacji bez względu na płeć, rasę, kolor skóry, pochodzenie etniczne lub społeczne, cechy genetyczne, język, religię lub przekonania,

     poglądy polityczne lub wszelkie inne poglądy, przynależność do mniejszości narodowej, majątek, urodzenie, niepełnosprawność, wiek lub orientację seksualną. Projekt jest zgodny z zasadą równości kobiet i mężczyzn.

  1. Procedura rekrutacyjna obejmować będzie następujące etapy:
    1. nabór formularzy zgłoszeniowych wraz z załącznikami;
    2. weryfikacja złożonych dokumentów przez Komisję Rekrutacyjną;
    3. kwalifikowanie uczestników – wypełnienie karty kwalifikacyjnej i ustalenie list w oparciu o kryteria rekrutacyjne;
    4. zatwierdzenie list osób zakwalifikowanych do Projektu;
    5. ogłoszenie list osób zakwalifikowanych do Projektu oraz list rezerwowych (osobno dla rekrutacji podstawowej i uzupełniającej).
  2. W każdej szkole przeprowadzona zostanie kampania informacyjno – promocyjna. Spotkania informacyjne na temat projektu będą odbywały się w klasach, w których uczniowie się uczą, tak aby dotrzeć z informacją do każdej osoby, która będzie kwalifikowała się do udziału                     w projekcie. Informacja o rekrutacji będzie upowszechniona na stronach internetowych szkół oraz Centrum Usług Wspólnych Gminy Stoczek Łukowski.
  3. Dokumenty rekrutacyjne dostępne będą w Biurze Projektu w godzinach od 7.30 do 15:30 oraz w sekretariatach szkół, uczestniczących w realizacji projektu w godzinach pracy danej szkoły, a także na stronie internetowej Gminy Stoczek Łukowski oraz na stronach internetowych szkół.
  4. Kandydat zainteresowany udziałem w projekcie zobowiązany jest do złożenia                                       w wymaganym terminie kompletu wypełnionych dokumentów rekrutacyjnych, co jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na udział w Projekcie i akceptacją niniejszego Regulaminu.
  5. Dokumenty rekrutacyjne przyjmowane będą w terminach wskazanych w § 5 pkt 1 i 2 oraz § 6 pkt 1 w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30 w Biurze Projektu oraz                                           w sekretariatach szkół uczestniczących w realizacji projektu w godzinach pracy szkoły. Dokumenty rekrutacyjne mogą być dostarczone osobiście/pocztą/kurierem/.
  6. Dokumenty rekrutacyjne uczniów podpisuje dodatkowo rodzic/opiekun prawny. Jest to równoznaczne z wyrażeniem zgody na udział ucznia w Projekcie.

 

§ 4

 

  1. Złożenie dokumentów rekrutacyjnych nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem do projektu.
  2. O zakwalifikowaniu do projektu decyduje liczba uzyskanych punktów. Pierwszeństwo udziału w danej formie wsparcia mają osoby z najwyższą liczbą punktów.
  3. W przypadku jednakowej liczby punktów, o udziale w projekcie oraz danej formie wsparcia decydować będzie: w przypadku uczniów – opinia nauczyciela przedmiotu/wychowawcy klasy, w przypadku nauczycieli – opinia dyrektora, a w dalszej kolejności data wpływu formularza zgłoszeniowego.
  4. Prace Komisji Rekrutacyjnych zostaną udokumentowane protokołem i zakończą się sporządzeniem listy osób zakwalifikowanych do uczestnictwa w danej formie wsparcia oraz ewentualnie list rezerwowych (w przypadku, gdy liczba chętnych przewyższy liczbę miejsc), które zostaną zatwierdzone przez Dyrektora szkoły.
  5. Osoby z list rezerwowych będą kwalifikowane do objęcia daną formą wsparcia w przypadku skreślenia z listy podstawowej uczestników projektu według kolejności umieszczenia na liście rezerwowej, jednak tylko wówczas jeśli dane wsparcie zostanie przerwane w takim momencie, gdy będzie możliwe osiągnięcie efektów przez kolejnego uczestnika. Decyzja                     o możliwościach osiągnięcia tych efektów będzie podejmowana przez Zespół projektowy po zapoznaniu się z opinią Dyrektora szkoły i osoby prowadzącej zajęcia.
  6. Zatwierdzone listy są ostateczne i nie podlegają procedurze odwoławczej.
  7. Zatwierdzone listy zostaną udostępnione w Biurze Projektu oraz w sekretariatach szkół.
  8. Kandydat zakwalifikowany przez Komisję Rekrutacyjną do udziału w projekcie staje się uczestnikiem projektu z momentem podpisania deklaracji uczestnictwa w projekcie - data jest tożsama z udzieleniem pierwszej formy wsparcia. Wzór deklaracji stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego Regulaminu.
  9. Złożone dokumenty rekrutacyjne nie podlegają zwrotowi.

 

Zasady rekrutacji i kwalifikowania uczestników – uczniowie

§ 5

 

  1. Rekrutacja uczniów do projektu będzie prowadzona w okresie 15.01.2024 – 19.02.2024.
  2. Rekrutacja uzupełniająca zostanie przeprowadzona w dniach 01 – 13.09.2024.
  3. Rekrutacja będzie miała charakter zamknięty, prowadzona będzie wśród uczniów i uczennic szkół objętych projektem w sposób niedyskryminujący.
  4. Rekrutacja uzupełniająca będzie prowadzona tylko na te formy wsparcia, na które będą wolne miejsca po przeprowadzeniu rekrutacji podstawowej.
  5. Przy wyborze uczestników do projektu Komisja Rekrutacyjna kierować się będzie następującymi kryteriami:
    1. Kryteria formalne:
      1. posiadanie statusu ucznia szkoły będącej realizatorem projektu,
      2. przedłożenie w terminie, o którym mowa w pkt 1 lub 2 formularza zgłoszeniowego (wzór stanowi Załącznik nr 1a do niniejszego Regulaminu) i oświadczenia uczestnika (wzór stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu).
    2. Kryteria merytoryczne:
      1. zajęcia rozwijające kompetencje, umiejętności, talenty i zainteresowania – predyspozycje i zainteresowania kandydata,
      2. zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze – niskie wyniki z danego przedmiotu,
      3. zajęcia specjalistyczne – opinia lub orzeczenie poradni psychologiczno-pedagogicznej, opinia lekarska lub rekomendacja nauczyciela / wychowawcy klasy o potrzebie objęcia kandydata pomocą psychologiczno-pedagogiczną.
    3. Kryteria premiowane:
      1. orzeczenie o niepełnosprawności – 1 pkt.,
      2. orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego – 1 pkt.,
      3. pochodzenie z rodziny wielodzietnej – 1 pkt;
      4. posiadanie statusu osoby przebywającej w pieczy zastępczej lub opuszczającej pieczę zastępczą – 1 pkt.;
      5. posiadanie statusu dziecka pozbawionego całkowicie, częściowo lub okresowo opieki rodzicielskiej – 1 pkt.;
      6. wychowywanie się w rodzinie niepełnej – 1 pkt.;
      7. pobieranie przez jedno z rodziców/opiekunów prawnych (w okresie zasiłkowym obejmującym miesiąc rozpoczęcia udziału w projekcie) świadczeń rodzinnych – 1 pkt.;
      8. posiadanie doświadczenia migracji – 1 pkt.
  6. Komisja Rekrutacyjna na podstawie złożonych dokumentów sporządzi listę osób zakwalifikowanych do uczestnictwa w zajęciach i listę osób rezerwowych, które poda do wiadomości przed rozpoczęciem danych zajęć.
  7. W przypadku większej liczby kandydatów niż ilość dostępnych miejsc, o przyjęciu na daną formę wsparcia decyduje:
  1. na zajęcia rozwijające zainteresowania – rekomendacja nauczyciela / wychowawcy klasy zawierająca opinię o predyspozycjach i zainteresowaniach kandydata,
  2. na zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze – rekomendacja nauczyciela / wychowawcy klasy potwierdzająca osiąganie przez kandydata niskich wyników z danego przedmiotu,
  3. na zajęcia specjalistyczne – rekomendacja nauczyciela / wychowawcy klasy o potrzebie objęcia kandydata pomocą psychologiczno-pedagogiczną.

Wzór rekomendacji stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego Regulaminu.

 

Terminy i kryteria kwalifikowania uczestników – nauczycieli

§ 6

 

  1. Nabór nauczycieli na szkolenia będzie prowadzony w okresie od 22.01.2024 do 29.02.2024.
  2. Rekrutacja będzie miała charakter zamknięty, prowadzona będzie wśród nauczycieli szkół objętych projektem w sposób niedyskryminujący.
  3. Przy wyborze uczestników do projektu Komisja Rekrutacyjna kierować się będzie następującymi kryteriami:
    1. Kryteria formalne:
      1. posiadanie statusu nauczyciela szkoły będącej realizatorem projektu;
      2. przedłożenie w terminie, o którym mowa w pkt 1 podpisanego formularza zgłoszeniowego (wzór stanowi Załącznik nr 1b do niniejszego Regulaminu)                             i oświadczenia uczestnika (wzór stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu).
    2. Kryteria merytoryczne:
      1. rekomendacja dyrektora szkoły potwierdzająca potrzebę podwyższenia kompetencji z danego zakresu (wzór stanowi Załącznik nr 4 niniejszego Regulaminu).
    3. Kryteria premiowane:
      1. orzeczenie o niepełnosprawności – 1 pkt,
      2. pobieranie (w okresie zasiłkowym obejmującym miesiąc rozpoczęcia udziału w projekcie) świadczeń rodzinnych – 1 pkt.;
      3. posiadanie doświadczenia migracji – 1 pkt.
  1. Komisja Rekrutacyjna na podstawie złożonych dokumentów sporządzi listę osób zakwalifikowanych i listę osób rezerwowych na dane szkolenie, które poda do wiadomości do dnia 29 lutego 2024 r.
  2. W przypadku nieobecności osoby zakwalifikowanej na daną formę wsparcia spowodowanej przypadkami losowymi, w pierwszej kolejności będą kwalifikowane osoby z listy rezerwowej. W przypadku braku osób na liście rezerwowej dopuszcza się przeprowadzenie rekrutacji uzupełniającej przed daną formą wsparcia.

 

Prawa i obowiązki uczestników

§ 8

 

  1. Kandydat zakwalifikowany przez Komisję Rekrutacyjną do udziału w projekcie staje się uczestnikiem projektu z dniem objęcia jej pierwszym wsparciem. W dniu rozpoczęcia udziału Uczestnik zobowiązany jest do podpisania deklaracji uczestnictwa w projekcie (wzór stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego Regulaminu). Niepodpisanie deklaracji uczestnictwa jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w Projekcie.
  2. Każdy uczestnik ma prawo:
    1. zapoznać się z programem oraz wymogami każdej wybranej przez uczestnika formy wsparcia,
    2. wyboru oferty zgodnej z indywidualnymi potrzebami rozwojowym i edukacyjnymi oraz możliwościami psychofizycznymi,
    3. nieodpłatnego udziału w zajęciach realizowanych w ramach projektu,
    4. korzystania z pomocy dydaktycznych wykorzystywanych do zajęć, w których uczestniczy w ramach Projektu,
    5. uzyskiwania informacji zwrotnej na temat swoich postępów w trakcie realizacji danej formy wsparcia.
  3. Realizator projektu zastrzega sobie możliwość odwołania zajęć z ważnych powodów. Fakt odwołania zajęć spowoduje konieczność zmiany harmonogramu zajęć i odbycia ich                             w dodatkowym uzgodnionym terminie.
  4. Obowiązki uczestnika:
    1. systematyczne uczestniczenie w zajęciach w zakresie przewidzianym programem, przy minimum 80% obecności, większa liczba nieobecności spowoduje skreślenie z listy uczestników;
    2. przestrzeganie punktualności oraz aktywny udział w zajęciach;
    3. udział w badaniach monitorujących przed przystąpieniem do projektu, w trakcie jego trwania i po zakończeniu projektu prowadzonych przez Beneficjenta oraz inne instytucje uczestniczące w realizacji programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027;
    4. przekazanie informacji dotyczących sytuacji po zakończeniu udziału w projekcie (do 4 tygodni od zakończenia udziału) zgodnie z zakresem danych określonych w Wytycznych dotyczących monitorowania (tzw. wspólne wskaźniki rezultatu bezpośredniego);
    5. udostępnianie  danych  osobowych  niezbędnych  do  realizacji  projektu,  związanych    z przeprowadzeniem rekrutacji, potwierdzaniem kwalifikowalności wydatków, monitoringu, ewaluacji, kontroli, audytu, działań informacyjno-promocyjnych projektu, a także w zakresie niezbędnym do wywiązania się Beneficjenta projektu z obowiązków sprawozdawczych;
    6. udzielenie zgody na upublicznienie wizerunku w postaci zdjęć i nagrań wideo, na potrzeby dokumentacji i/ lub działań informacyjno-promocyjnych projektu;
    7. informowanie o wszelkich zmianach swoich danych osobowych podanych                                 w dokumentacji rekrutacyjnej w ciągu 7 dni od daty ich powstania celem umożliwienia Beneficjentowi wywiązania się z obowiązków dotyczących sprawozdawczości projektu;
    8. udział w badaniach ewaluacyjnych, także po zakończeniu Projektu;
    9. udział w weryfikacji umiejętności i wiedzy (kompetencji lub kwalifikacji) zdobytych podczas uczestnictwa w wybranych formach wsparcia (test/sprawdzian/egzamin zaplanowany dla danej formy wsparcia);
    10. zapoznanie się z postanowieniami niniejszego Regulaminu. Przystąpienie do procesu rekrutacji jest równoznaczne z jego zaakceptowaniem i przestrzeganiem zawartych w nim postanowień.
  5. Uczestnik projektu ponosi odpowiedzialność za składanie oświadczeń niezgodnych z prawdą.
  6. W celu udokumentowania prowadzonych form wsparcia, będzie sporządzana dokumentacja fotograficzna i/lub video. Na wykonywanych, podczas wydarzeń organizowanych w ramach Projektu oraz podczas świadczenia usług wsparcia, fotografiach, filmach może zostać uchwycony jako szczegół całości wizerunek Uczestnika Projektu. Rozpowszechnianie tak zarejestrowanego wizerunku zgodnie z art. 82 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych nie wymaga zezwolenia osoby na nim przedstawionej. Fotografie te mogą zostać wykorzystane również w działalności informacyjno-promocyjnej poprzez publikowanie ich na stronach Beneficjenta oraz Realizatorów Projektu. Inne formy rozpowszechniania wizerunku wymagają uzyskania zgody uczestnika projektu.

 

Rezygnacja z udziału w projekcie

§ 9

 

  1. Uczestnik ma prawo do rezygnacji z udziału w Projekcie, po złożeniu pisemnego oświadczenia.
  2. W przypadku rażącego naruszania przez Uczestnika obowiązków wskazanych w § 8 pkt 4, a także naruszania zasad współżycia społecznego, Uczestnik może zostać usunięty z listy uczestników.
  3. W przypadku rezygnacji lub usunięcia uczestnika z udziału w projekcie koordynator projektu może żądać od niego zwrotu przekazanych materiałów dydaktycznych.

 

Postanowienia końcowe

§ 10

 

  1. Rozstrzyganie spraw nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie należy do kompetencji Beneficjenta, w imieniu którego działa Dyrektor Centrum Usług Wspólnych Gminy Stoczek Łukowski.
  2. Regulamin obowiązuje do końca realizacji projektu.
  3. Wszelkie zmiany Regulaminu wymagają formy pisemnej.
  4. Regulamin wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

KARTA KWALIFIKACYJNA UCZNIA

do projektu „Wsparcie dostępu do dobrej jakości kształcenia w szkołach podstawowych Gminy Stoczek Łukowski

 

WERYFIKACJA ZŁOŻONYCH DOKUMENTÓW REKRUTACYJNYCH

 

DANE UCZESTNIKA PROJEKTU:

Nazwisko: ………………………………………… Imię: ……….…….……………….…………………………

 

   PESEL......................................................................................

Płeć:      ÿ kobieta           ÿ mężczyzna

 

 KRYTERIUM KWALIFIKOWALNOŚCI, UPRAWNIAJĄCE DO UDZIAŁU W PROJEKCIE – OBLIGATORYJNE:

  1. Status ucznia Szkoły Podstawowej ………………..                              ÿ TAK

 

KRYTERIUM KWALIFIKOWALNOŚCI, UPRAWNIAJĄCE DO UDZIAŁU W PROJEKCIE – KRYTERIUM PREMIUJĄCE:

  1. Status ucznia – osoby z niepełnosprawnością                        NIE               TAK   - 1pkt
  2. Status ucznia – osoby o potrzebie kształcenia specjalnego      NIE                 TAK    - 1pkt
  3. Status ucznia – osoby z doświadczeniem migracji              NIE               TAK   - 1pkt
  4. Status ucznia – osoby przebywającej w pieczy zastępczej lub opuszczającej pieczę zastępczą   NIE               TAK   - 1pkt
  5. Status ucznia – osoby, pozbawionej całkowicie, częściowo lub okresowo opieki rodzicielskiej  NIE                         TAK   - 1pkt
  6. Status ucznia – osoby, wychowującej się w rodzinie niepełnej        NIE               TAK   - 1pkt
  7. Status ucznia – osoby, gdzie występuje pobieranie przez jedno z rodziców/opiekunów prawnych (w okresie zasiłkowym obejmującym miesiąc rozpoczęcia udziału w projekcie) świadczeń rodzinnych   NIE                           TAK   - 1pkt
  8. Status ucznia – pochodzenie z rodziny wielodzietnej                NIE               TAK   - 1pkt

                                                                 

 KRYTERIUM PREMIUJĄCE – Suma punktów: …. pkt

 

 UCZEŃ O SPECJALNYCH POTRZEBACH ROZWOJOWYCH I EDUKACYJNYCH    –    NIE        TAK  

 

Indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne uczniów, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1798.

 

 

PLANOWANE FORMY WSPARCIA:

 

6.1 – Udział w grupowych zajęciach z programowania/kodowania(przykład)

6.2 – Udział w grupowych zajęciach logopedycznych(przykład)

 

 

KWALIFIKACJA UCZNIA DO PROJEKTU PRZEZ KOMISJĘ REKRUTACYJNĄ            NIE        TAK  

SKŁAD KOMISJI REKRUTACYJNEJ:

 

1/Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej – Longin Kajka – Gminny Koordynator Projektu

 

2/Członek Komisji Rekrutacyjnej – ………………….. – Dyrektor Szkoły

 

3/Członek Komisji Rekrutacyjnej – ………………………  – Pedagog Szkolny/Nauczyciel Szkoły

 

 

 

               ,23.02.2024   

……………………………    ……………..…………………..……. ……………..……………….      ………………………

Miejscowość, data              Podpis Przewodniczącego Komisji     Podpis Dyrektora Szkoły        Podpis Nauczyciela

 

 

 

                              (miejscowość), dn. 29.02.2024 r.

               ……………………………………………………………                                                               

                                  (Pieczęć Szkoły)

 

 

DODATKOWE POROZUMIENIE DO UMOWY

 

 

Pani/Pani ……………………………………. Zamieszkała/zamieszkały …………………………………………………

 

Numer PESEL ………………………………………………

 

Nauczycielka/Nauczyciel Publicznej Szkoły Podstawowej ……………………………………., wchodzącej                       w skład Zespołu Oświatowego w …………………………………..

 

W związku z realizacją projektu pt. „Wsparcie dostępu do dobrej jakości kształcenia w szkołach podstawowych Gminy Stoczek Łukowski”, nr projektu FELU.10.03-IZ.00-0094/23, realizowanego                   w ramach Programu: Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet FELU.10.00, Działania FELU.10.03: Kształcenie ogólne Priorytetu X Lepsza edukacja, Numer naboru FELU.10.03-IZ.00-002/23, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, z dniem 01.03.2024 r. przydzielam                                    Pani/Panu w  roku szkolnym 2023/2024 oraz w roku szkolnym 2024/2025 następujące obowiązki                                       w Publicznej Szkole Podstawowej……………………………. w ……………………., związane z realizacją projektu:

  • Prowadzenie grupowych warsztatów ekologicznych  dla 4 uczniów w wymiarze 10h/semestr, razem 30 godz. dodatkowych zajęć w okresie realizacji projektu tj. od 01.01.2024                                          do 31.07.2025r. (przykład)
  • Prowadzenie……………..(jeśli nauczyciel prowadzi kolejny rodzaj zajęć)
  • Przygotowanie programu zajęć i dobór pomocy dydaktycznych, uwzględniających potrzeby, możliwości i oczekiwania uczestników projektu.
  •  Prowadzenie dzienników zajęć, list obecności, miesięcznej karty pracy  oraz innej dokumentacji niezbędnej do prawidłowej realizacji zadania (testy wejście/wyjście, podsumowanie nabytych kompetencji).
  •  Sporządzanie raportów o stanie realizacji zajęć oraz o ewentualnych trudnościach napotkanych w trakcie realizacji, itp.

Rozwijanie u uczniów umiejętności, podnoszenie/nabywanie kompetencji kluczowych, zdobywanie/poszerzenie wiedzy, w oparciu o schemat: ETAP I – Zakres – zdefiniowanie grupy docelowej(uczniów) do objęcia wsparciem oraz zakresu tematycznego wsparcia, który będzie poddany ocenie; ETAP II – Wzorzec – zdefiniowanie efektów uczenia się, które osiągną uczniowie w wyniku przeprowadzonego wsparcia; określony przed rozpoczęciem form wsparcia i zrealizowany w projekcie, tj. efektów uczenia się, które osiągną uczestnicy w wyniku przeprowadzonych działań (wraz
z informacjami o kryteriach i metodach weryfikacji tych efektów). ETAP III – Ocena – przeprowadzenie weryfikacji na podstawie opracowanych kryteriów oceny po zakończeniu wsparcia dla danego ucznia
(na podstawie kryteriów opisanych we wzorcu - etap II). ETAP IV – Porównanie - porównanie uzyskanych wyników etapu III (ocena) z przyjętymi wymaganiami (określonymi na etapie II efektami uczenia się ) po zakończeniu wsparcia udzielanego danemu uczniowi. Efekty uczenia – …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Przy prowadzeniu minimum dwóch rodzajów zajęć lub więcej należy przy efektach uczenia wpisać rodzaj zajęć. Efekty uczenia z grupowych zajęć rozwijających kompetencje cyfrowe – (przykład)

Za realizację ww. obowiązków, za każdą godzinę prowadzenia tych zajęć przysługuje Pani/Panu wynagrodzenie w postaci godzin ponadwymiarowych zgodnie ze stopniem awansu zawodowego nauczyciela, określonego w art. 35 ust. 3 ustawy Karta Nauczyciela- to jest …………(brutto).  Zajęcia te nie są wliczane do tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, prowadzonych bezpośrednio z uczniami lub wychowankami albo
na ich rzecz. Wynagrodzenie będzie wypłacone pod warunkiem dostępności środków projektowych
na koncie Realizatora projektu tj. Publicznej Szkoły Podstawowej im………………. w ………………… oraz przekazaniu pełnej miesięcznej dokumentacji za zrealizowane zadanie. Godziny ponadwymiarowe finansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus. 

 

 

 

 

 

…………………………………………………..

(podpis i pieczęć Pracodawcy)
 

Wyrażam zgodę/ nie wyrażam zgody

 

……………………………………………………………………..

(podpis nauczyciela)

 

OŚWIADCZENIE

O NIEPRZEKRACZANIU 276 GODZIN ŁĄCZNEGO ZAANGAŻOWANIA ZAWODOWEGO MIESIĘCZNIE

 

Ja niżej podpisany(a)

…………………………………………………………………………………………………………………………………………

oświadczam, że moje łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i EFS oraz działań finansowanych z innych źródeł nie przekracza 276 godzin miesięcznie.

 

 

Miejscowość: …………………………,  dn.01.03.2024 r.

 

 ……………………………………………………..

                                                                                                                     podpis nauczyciela

 

Dyrektor zaprasza

 

mgr inż. Robert Pazura

Szkoła Podstawowa im. Wandy Chotomskiej
Stara Prawda 1
21-450 Stoczek Łukowski

staraprawda@stoczeklukowski.pl

tel. 025 797 00 28

Zobacz również

wersja językowa

Kalendarz

wrzesień 2024
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Zegar

  • :
  • :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.